Apie mus

Administratorius (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Dokumentų administravimas dokumentų valdymo sistemoje ir bendrovės korespondencijos tvarkymas;
  • Bendrovės el. pašto ir skambučių administravimas;
  • Bendrovės svečių priėmimas ir aptarnavimas;
  • Susitikimų salių priežiūra ir rezervacijų administravimas;
  • Biuro aprūpinimas reikalingomis kanceliarinėmis ir kitomis bendros paskirties prekėmis;
  • Asistavimas vadovams ir pagalba darbuotojams biuro veiklos organizavimo klausimais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis biuro administravimo srityje – privalumas;
  • Geros raštvedybos bei dokumentų rengimo taisyklių žinios;
  • Patirtis dirbant su dokumentų valdymo sistema;
  • Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • Puikūs MS Office pagrindinėmis programomis darbo įgūdžiai;
  • Noras tobulėti, iniciatyvumas, gebėjimas dirbti komandoje bei individualiai.

Mes siūlome:

  • Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje organizacijoje;
  • Mokymosi ir tobulėjimo galimybes;
  • Konkurencingą, nuo rezultatų priklausančią motyvacinę sistemą.

 

Galioja iki

2019-06-30 Liko 4 d.

Susisiekite

Jeigu kiltų klausimų, prašome kreiptis cv@ambergrid.lt

Į viršų