Apie mus

Organizacijos vystymo partneris (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Vadovų konsultavimas organizacijos vystymo, darbuotojų ugdymo, veiklos valdymo bei kitais personalo valdymo klausimais;
  • Organizacijos vystymui reikalingų procesų, procedūrų ir sistemų diegimas ir tobulinimas darbuotojų ugdymo, kompetencijų valdymo, veiklos vertinimo ir kitose susijusiose srityse atsižvelgiant į bendrovės personalo strategiją ir verslo poreikius;
  • Reikalingų pokyčių, projektų ir inovatyvių sprendimų inicijavimas ir įgyvendinimas - darbuotojų kompetencijų atitikimo kompetencijų modeliui vertinimo ir ugdymo proceso, mokymų poreikio analizės, planavimo ir organizavimo, ilgalaikių mokymo programų kūrimo ir įgyvendinimo, darbuotojų veiklos vertinimo proceso, darbuotojų nuomonių tyrimų organizavimo ir reikalingų veiksmų planavimo ir įgyvendinimo bei kitose srityse;
  • Įsitraukimą, bendradarbiavimą ir profesionalumą skatinančios darbo kultūros formavimas;
  • Kitų personalo funkcijų vykdymas pagal poreikį: darbuotojų pritraukimo, paieškos ir atrankų, darbuotojų įvedimo ir adaptacijos, karjeros valdymo, kritinių pareigybių pamainos paruošimo, atlygio ir motyvavimo bei susijusiose srityse.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių valdymo, organizacinės psichologijos, verslo vadybos ar pan. srityje);
  • Ne mažesnė nei 3 metų sėkmingo darbo patirtis personalo valdymo srityje, iš kurių 2 metų sėkmingo darbo patirtis darbuotojų ugdymo srityje,
  • Personalo pokyčių valdymo patirtis didelėje įmonėje - privalumas;
  • Patirtis kuriant, diegiant ir įgyvendinant kompetencijų modelio, darbuotojų veiklos vertinimo sistemas, darbuotojų motyvavimo sistemas  – privalumas;
  • Darbuotojų ugdymo strategijų, būdų ir metodų žinojimas ir gebėjimas juos taikyti praktikoje, ilgalaikių ugdymo programų kūrimo ir įgyvendinimo patirtis;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios ir geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo MS Office įgūdžiai, personalo valdymo sistemų išmanymas;
  • Strateginis ir analitinis mąstymas, puikūs bendravimo, bendradarbiavimo, komunikavimo įgūdžiai, iniciatyvumas, atsakingumas, kūrybiškumas, orientacija į klientą ir rezultatus.

Mes siūlome:

  • Galimybę diegti naujoves, inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius;
  • Dinamišką darbo aplinką;
  • Draugiškus ir profesionalius kolegas.

Kitos sąlygos:

  • Terminuota darbo sutartis (1,5 metų).

Darbo užmokestis:

Pastovioji atlygio dalis nuo 1800 EUR (neatskaičius mokesčių) ir metinė kintama atlygio dalis iki 15 % (atsižvelgiant į veiklos vertinimo rezultatus). Konkretus darbo užmokestis sutariamas su kandidatu, atsižvelgiant į jo patirtį, kompetenciją ir gebėjimą savarankiškai pasiekti rezultatus.

 

Galioja iki

2020-06-05 Liko 3 d.

Susisiekite

Jeigu kiltų klausimų, prašome kreiptis cv@ambergrid.lt

Į viršų