Organizacijos vystymo partneris/-ė | Gamtinių dujų perdavimo sistemos operatorius

Apie mus

Organizacijos vystymo partneris/-ė

Ką reikės dirbti?
  • būti patikimu ir proaktyviu organizacijos vystymo partneriu
  • konsultuoti vadovus komandų formavimo, personalo poreikio planavimo, talentų pritraukimo, naujokų adaptacijos, veiklos valdymo, ugdymo, atlygio ir motyvavimo, pamainumo ir karjeros planavimo, darbo santykių  ir kt. klausimais
  • kurti ir tobulinti  procesus, diegti sistemas darbuotojų ugdymo, kompetencijų valdymo, veiklos vertinimo ir kitose susijusiose srityse
  • rengti vadovų ir darbuotojų ugdymo programas, vystyti vidinės lektorių akademijos veiklą, kurti ir įgyvendinti talentų valdymo, lyderystės programas
  • vykdyti atrankas, koordinuoti naujokų įvedimą ir adaptaciją
  • inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius, projektus ir inovatyvius sprendimus darbuotojų patirties gerinimui;
  • būti lyderiu ir vertybinių elgsenų pavyzdžiu, formuoti įsitraukimą, bendradarbiavimą ir profesionalumą skatinančią kultūrą
Mes jus pastebėsime, jei: 
  • turite aukštąjį išsilavinimą žmogiškųjų išteklių valdymo, organizacinės psichologijos, verslo vadybos ar panašioje srityje
  • sukaupėte ne mažiau 3 metų sėkmingo darbo patirtį žmogiškųjų išteklių ir organizacijų vystymo srityje
  • turite personalo pokyčių valdymo patirties vidutinio dydžio ar didelėse įmonėse/organizacijose
  • turite patirties kuriant, diegiant ir įgyvendinant kompetencijų modelio, darbuotojų ugdymo, veiklos valdymo  ar kitas HRIS/HRM sistemas  (būtų  laikoma privalumu) 
  • turite darbuotojų ugdymo strategijų ir programų sudarymo patirties
  • pasižymite puikiomis lietuvių kalbos bei geromis anglų kalbos žiniomis
  • turite puikius darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius, išmanote personalo valdymo sistema
  • pasižymite strateginiu ir analitiniu mąstymu, puikiais bendravimo ir bendradarbiavimo, komunikavimo įgūdžiais, iniciatyvumu, atsakingumu, kūrybiškumu, orientacija į vidinį klientą ir rezultatus
Galime būti jums įdomūs, nes: 
  • kviečiame dirbti Lietuvai, stabilioje valstybės kapitalo įmonėje
  • dirbti iniciatyvioje ir bendradarbiaujančioje komandoje
  • prisidėti prie strateginių energetikos projektų įgyvendinimo
  • dalyvauti žaliosios energetikos kūrimo procese
  • siūlome dinamišką darbą ir galimybę prisidėti prie visos įmonės veiklos gerinimo
  • veiklą vieni kitus palaikančioje ir pažangos kultūrą puoselėjančioje organizacijoje
  • mokymus profesiniam ir asmeniniam augimui
  • subalansuotą galimybę derinti darbą nuotoliniu būdu ir iš biuro
  • sveikatos draudimą
  • papildomas kasmetines atostogas
  • kolektyvinėje sutartyje numatytas išmokas darbuotojams 
Darbo užmokestis
 
Pastovioji atlygio dalis – nuo 1900 EUR iki 2700 EUR (neatskaičius mokesčių) ir metinė kintama atlygio dalis iki 15 % (atsižvelgiant į pasiektus rezultatus). Konkretus darbo užmokestis sutariamas su kandidatu, atsižvelgiant į jo patirtį, kompetenciją ir gebėjimą savarankiškai pasiekti rezultatus.
 
Siųskite savo gyvenimo aprašymą su nuoroda „Organizacijos vystymo partnerio (-ės)“ el. paštu cv@ambergrid.lt iki š. m. lapkričio 18 d. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. 
 
Dėkojame, kad domitės mūsų darbo pasiūlymu! Pateikdami gyvenimo aprašymą ir/arba kitus dokumentus įmonei, jūs sutinkate, jog įmonė naudos ir tvarkys jūsų duomenis atrankos tikslais. Su išsamia informacija apie asmens duomenų tvarkymą galite susipažinti Darbuotojų asmens duomenų tvarkymo taisyklėse. Savo sutikimą galite atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ambergrid.lt 
 

Galioja iki

2021-11-18 Liko 20 d.

Susisiekite

Jei kiltų klausimų, prašom kreiptis cv@ambergrid.lt

Į viršų