Apie mus

Skyriaus vadovas (-ė) (žmogiškųjų išteklių administravimo ir biuro paslaugų sritys)

Darbo pobūdis:

  • 5 darbuotojų komandos darbo organizavimas, rūpinimasis komandos narių augimu ir profesiniu tobulėjimu;
  • Gerųjų praktikų diegimas padalinio paslaugose ir administruojamuose procesuose, jų tobulinimas (Lean) ir skaitmenizavimas:
    • žmogiškųjų išteklių administravimo (įdarbinimo, sąlygų keitimo, darbo laiko ir atlygio apskaitos, darbuotojų dokumentacijos, PVIS ir kt.)
    • bendrųjų mokymų administravimo;
    • bendrovės dokumentų administravimo (DVS);
    • biuro paslaugų teikimo;
  • Dviejų naujai įdiegtų personalo ir dokumentų valdymo informacinių sistemų ir savitarnos vystymas;
  • Darbuotojų greito apmokymo sistemos įdiegimas ir administravimas;
  • Atitikties darbo teisės reikalavimams užtikrinimas (24/7, suminė darbo laiko apskaita, budėjimas, viršvalandžiai ir kt.).

                 Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (privalumas – žmogiškųjų išteklių valdymo, administravimo ar verslo vadybos srityse);
  • Ne mažesnė nei 3 metų sėkminga darbo patirtis žmogiškųjų išteklių ir darbo užmokesčio administravimo srityse (didelėse organizacijose – privalumas);
  • Ne mažesnė nei 2 metų vadovaujamo darbo patirtis;
  • Darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas ir gebėjimas juos taikyti praktikoje;
  • Informacinių sistemų, gerųjų praktikų diegimo ir vystymo patirtis žmogiškųjų išteklių, dokumentų administravimo ir biuro paslaugų srityse;
  • Procesų valdymo ir tobulinimo metodų išmanymas bei gebėjimas juos taikyti praktikoje (Lean – privalumas);
  • Puikios lietuvių kalbos žinios ir geros anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo MS Office (ypač Excel), personalo ir dokumentų valdymo informacinių sistemų įgūdžiai;
  • Lyderio savybės - gebėjimas įkvėpti, ugdyti, sutelkti ir motyvuoti komandą darbui ir pokyčiams;
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje, greitai priimti ir įgyvendinti sprendimus, orientacija į rezultatus;
  • Organizuotumo, planingo darbo, analitinio mąstymo, gebėjimo sisteminti ir apibendrinti informaciją, valdyti informacijos srautus įgūdžiai.

Mes siūlome:

  • Galimybę diegti naujoves, inicijuoti ir įgyvendinti pokyčius;
  • Draugiškus ir profesionalius kolegas.

Darbo užmokestis:

Pastovioji atlygio dalis nuo 2500 EUR (neatskaičius mokesčių) ir metinė kintama atlygio dalis iki 15 % (atsižvelgiant į veiklos vertinimo rezultatus). Konkretus darbo užmokestis sutariamas su kandidatu, atsižvelgiant į jo patirtį, kompetenciją ir gebėjimą savarankiškai pasiekti rezultatus.

 

Galioja iki

2019-10-31 Liko 8 d.

Susisiekite

Jeigu kiltų klausimų, prašome kreiptis cv@ambergrid.lt

Į viršų