Kviečiame rangos darbų pirkimuose dalyvaujančius arba ketinančius dalyvauti paslaugų teikėjus ir rangovus į internetinį seminarą
 
Tobulindamas viešųjų pirkimų proceso kokybę bei siekdamas glaudesnio bendradarbiavimo su potencialiais paslaugų teikėjais bei rangovais Lietuvos dujų perdavimo sistemos operatorius „Amber Grid“ 2021 m. kovo 30 d. 10:00 val. organizuoja internetinį seminarą. 
 
Seminaro metu bus pristatyti Dujų skirstymo ir apskaitos stočių rekonstrukcijos rangos darbų pirkimai:
 
1. Dujotiekių jungties tarp Latvijos ir Lietuvos pajėgumų padidinimas:
 
I pirkimo objekto dalis – magistralinio dujotiekio jungties įrengimas tarp atšakos į Panevėžio dujų kompresorių stotį ir magistralinio dujotiekio Panevėžys-Šiauliai II gija Panevėžio raj.;
II pirkimo objekto dalis – Kiemėnų dujų apskaitos stoties Pasvalio raj. rekonstravimas.
 
2. Šiaulių ir Telšių dujų skirstymo stočių rekonstrukcijos (modernizavimo) darbų pirkimas:
 
I pirkimo objekto dalis – Šiaulių dujų skirstymo stoties rekonstravimo (modernizavimo) darbai, darbo projekto, darbų technologijos projekto parengimas;
II pirkimo objekto dalis – Telšių dujų skirstymo stoties rekonstravimo (modernizavimo) darbai, darbo projekto, darbų technologijos projekto parengimas.
 
3. Kėdainių, Grigiškių ir Vievio dujų skirstymo stočių rekonstrukcijos (modernizavimo) darbų pirkimas:
 
I pirkimo objekto dalis – Kėdainių dujų skirstymo stoties rekonstravimo (modernizavimo) darbai, darbo projekto, darbų technologijos projekto rengimas;
II pirkimo objekto dalis – Grigiškių dujų skirstymo stoties rekonstravimo (modernizavimo)  darbai, darbo projekto, darbų technologijos projekto rengimas;
III pirkimo objekto dalis – Vievio dujų skirstymo stoties rekonstravimo (modernizavimo)  darbai, darbo projekto, darbų technologijos projekto rengimas.
 
 
Virtualaus susitikimo metu „Amber Grid“ atstovai detaliau papasakos apie numatomus pirkimus bei diskusijos metu galėsite gauti atsakymus į Jums rūpimus klausimus bei aptarti problemas, su kuriomis susiduriate dalyvaudami „Amber Grid“ pirkimuose.
 
Apie ketinimą dalyvauti prašome informuoti ne vėliau kaip iki 2021-03-26 13.00 val. žemiau pateiktais kontaktais, nurodant organizacijos pavadinimą, dalyvių vardus ir pavardes bei el. pašto adresus. 
 
Telefonas ir el. paštas registracijai ir pasiteiravimui: 
Silvija Valentukevičienė, tel. +370 685 66 727, el. p. s.valentukeviciene@ambergrid.lt. 
 
Užsiregistravusiems tiekėjams bus atsiųstas kvietimas į renginį bei su numatomais pirkimais susijusi informacija ir dokumentai. 
 
Renginys vyks Microsoft Teams platformoje, lietuvių kalba.
 
Lauksime prisijungiant!
Į viršų